• Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Na wszystkie oferowane produkty udzielamy 24 miesiące gwarancji. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie.

Radzimy aby skontrolować zawartość przesyłki zaraz po odbiorze. Jeśli jest uszkodzona lub niekompletna, należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę oraz skontaktować się z działem Obsługi Klienta.

Jeżeli wada zostanie wykryta dopiero w trakcie użytkowania produktu, prosimy o przygotowanie krótkiego opisu wady oraz sporządzenie dokumentacji zdjęciowej.

 

 

Zwroty:

W  sklepie jakonet.pl oferujemy Konsumentom możliwość odstąpienia od zakupu produktu w okresie 14 dni od daty otrzymania produktu. W tym czasie możecie Państwo przyjrzeć się zakupionej rzeczy.

Radzimy więc aby skontrolować zawartość przesyłki zaraz po odbiorze. Jeśli jest uszkodzona lub niekompletna , należy niezwłocznie skontaktować się z działem Obsługi Klienta. Jeśli towar nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość zwrotu.

Należy skontaktować się z działem Obsługi Klienta (w ciągu 14 dni) i poinformować nas o chęci zwrotu. Płatność zostanie Państwu zwrócona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupiony produkt uprzejmie prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny:

 
E-mail: sklep@jakonet.pl

telefon: 504-895-193

Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy informację zwrotną.

 

Adres do zwrotu:

Jako Net

ul. Brzozowa 22

75-136 Koszalin